De rechter muisknop werkt niet op mijn Lenovo T400

De Lenovo T400 ThinkPad is een laptop die draait op Windows XP, Windows Vista of Windows 7 en wordt geleverd met een full-sized toetsenbord en muis. Af en toe, kan de rechter muisknop op de Lenovo T400 stoppen correct, de gebruiker verhinderen te profiteren van de muis functies zoals klikken met de rechtermuisknop en kopiëren/plakken via de muis. De rechter muisknop kan stoppen met werken op de laptop T400 om verschillende redenen, en door te gaan door elke mogelijke probleem, de meeste gebruikers het probleem kunnen oplossen.

Tijdelijk probleem

  • Zoals met de meeste computerproblemen, is soms de rechter muis knop probleem slechts tijdelijk. Een rechter muisknop die plotseling met werken op de laptop Lenovo T400 gestopt is kan worden veroorzaakt door een aantal tijdelijke kwesties, met inbegrip van een gecrashte muisstuurprogramma, operating systeemfout of een probleem met een bepaald programma crasht. Wanneer het gaat om tijdelijke, vinden vele gebruikers dat het herstarten van de laptop Lenovo T400 door te klikken op "Start", vervolgens "Afsluiten" en "Start" Lost het.

Externe muis

  • Hoewel de Lenovo T400 trackpad en knoppen gewoonlijk boete werken, verkiezen sommige gebruikers te tampon ter een uitwendig muis en gebruik dat in plaats van het trackpad. Wat deze gebruikers misschien niet beseffen is dat wanneer zij de muis aansluit, de ingebouwde muisknoppen mogelijk niet werkt. Van de T400 muisknoppen zijn tijdelijk uitgeschakeld om te voorkomen dat onbedoelde trackpad bewegingen van de muis terwijl de externe muis is aangesloten. Gebruikers die problemen ondervinden met hun rechter muisknoppen niet werken wegens een externe muis wordt aangesloten kan vinden dat het verwijderen van de externe muis is de oplossing.

Muisstuurprogramma

  • Ondanks het feit dat het trackpad is ingebouwd in de Lenovo T400, vereist het nog steeds een bestuurder naar functie correct met de rest van de laptop-hardware en het besturingssysteem. Zonder het muisstuurprogramma Lenovo T400 werken de rechterknop van de muis meestal niet, aangezien de bestuurder deze functionaliteit mogelijk maakt. Lenovo T400 gebruikers kunnen vinden het juiste muisstuurprogramma voor hun laptop door een bezoek aan de Lenovo-website voor ondersteuning. Door het juiste stuurprogramma installeert, kan de gebruiker meestal de rechter muisknop aan het werk krijgen.

Knop problemen

  • Als de gebruiker heeft al het mouse-stuurprogramma geïnstalleerd, de computer opnieuw opgestart en ervoor gezorgd dat geen externe muis is aangesloten, is er mogelijk een probleem met de rechter muisknop zelf schuld. Van de T400 knop kan stoppen met werken omdat de knop kleverig is of anders vuil, waardoor de knop registreren wanneer erop wordt geklikt. De knop schoonmaken door het volgen van Lenovo's handleiding gebruiksaanwijzing voor het schoonmaken van de laptop kan positiebepaling zulks uitvaardiging. Anderzijds mag de muisknop worden verbroken. In dit geval, de gebruiker kan de knop vervangen of Lenovo de computer verzenden voor reparatie.

Gerelateerde Artikelen

Het onttrekken op de touchpad werkt niet op mijn Acer Aspire

Het onttrekken op de touchpad werkt niet op mijn Acer Aspire

Te tikken op een Acer Aspire laptop touchpad werkt niet als de functie is uitgeschakeld, of als de bestuurder van Synaptics gebruikt voor het uitvoeren het touchpad is niet naar verwachting functioneert. Zoals een muis kunt afluisteren u uitvoeren va
De aan-uit knop werkt niet op mijn Bosch vaatwasser

De aan-uit knop werkt niet op mijn Bosch vaatwasser

De Bosch corporation is een industriële krachtpatser: de Duitsland-geworteld duurzame-goederen fabrikant levert de wereldbol met auto-onderdelen en leidt Europa in de verkoop van het toestel. Bosch apparaten, waaronder vaatwassers, hebben een aanwezi
De Touchpad op mijn Lenovo T400 werkt niet

De Touchpad op mijn Lenovo T400 werkt niet

Uw laptop Lenovo ThinkPad T400 biedt een touchpad onder het toetsenbord dat als een muis fungeert aan het verplaatsen van de cursor op het scherm met uw vingertoppen. Hoewel deze ingebouwde muis een handige functie is als u uw laptop gebruikt, kan he
De Autofocus werkt niet op Mijn Digitaal Rebel

De Autofocus werkt niet op Mijn Digitaal Rebel

Canon heeft lang haar line-up van Rebel camera's, en hoewel de eerste toestellen film gebaseerde werden, is het mogelijk om te kopen van een digitale Canon Rebel. Deze camera's zijn single-lens-reflex (SLR) gebaseerd en worden geleverd met een verwis
Het scherm werkt niet op mijn Laptop Compaq 6910p

Het scherm werkt niet op mijn Laptop Compaq 6910p

Een defecte scherm kan ertoe leiden dat uw laptop Compaq 6910p tijdelijk of permanent nutteloos; de oorzaak van het probleem bepaalt vaak of een reparatie de moeite waard is. Een gecertificeerde computertechnicus kan u helpen erachter te komen waarom
Het midden van de Touch Screen werkt niet op mijn iPhone

Het midden van de Touch Screen werkt niet op mijn iPhone

De iPhone berust bijna geheel op een touch-sensitive scherm, die gebruikers toestaat om te navigeren van programma's en commando's met taps, swipes en snuifjes. Wanneer dit scherm storingen, kan met behulp van de iPhone moeilijk, zo niet onmogelijk.
Mijn Apogee Duet werkt niet met mijn nieuwe Macbook

Mijn Apogee Duet werkt niet met mijn nieuwe Macbook

De Apogee Duet audio-interface is ontworpen om te werken met de meeste Mac OS X audio toepassingen, met inbegrip van Apple's Garageband en logica, Avid Pro Tools en Ableton Live. Wanneer u verbinding maakt met uw Duet met een nieuwe MacBook of andere
Mijn Lenovo T400 Start niet

Mijn Lenovo T400 Start niet

Indrukken van de power-knop op uw Lenovo ThinkPad T400 moet het opstarten van het besturingssysteem van de computer. Geheugenfouten, Accuproblemen en vele andere kwesties kunnen stoppen met een laptop van omhoog het aandrijven en de T400 hoogstwaarsc
De microfoon werkt niet op mijn Dell Latitude-Laptop

De microfoon werkt niet op mijn Dell Latitude-Laptop

Dell Latitude-systemen beschikken over een ingebouwde geluidskaart, ingebed in het moederbord. Problemen met de microfoonaansluiting kunnen optreden als de onboard kaart defect is, maar de geluidsinstellingen van Windows 7 kunnen ook invloed hebben o
De cameramodus werkt niet op mijn mobiele telefoon

De cameramodus werkt niet op mijn mobiele telefoon

De cameramodus op je mobiel kan af en toe stoppen met werken. Wanneer dit gebeurt, kunt u het oplossen van het probleem voordat u contact opneemt met de technische ondersteuning of kopen van een nieuwe telefoon. Een kwestie als de telefoon de geheuge
Mijn HDMI werkt niet op mijn Toshiba TV

Mijn HDMI werkt niet op mijn Toshiba TV

Een apparaat dat is aangesloten op uw Toshiba-TV die niet wordt weergegeven of wordt vervormd weergegeven is frustrerend. HDMI-problemen kunnen het gevolg zijn van problemen met de kabel, problemen met de ingangen van uw TV of het externe apparaat, o
Het geluid van de iPhone werkt niet op mijn telefoon

Het geluid van de iPhone werkt niet op mijn telefoon

Zo nu en dan, kan de geluidsinstallatie van uw iPhone wankelen. U kan plotseling niet horen de muziek die u aan het spelen waren of de persoon aan de andere kant van de lijn. Andere tijden, kan de kwaliteit van het geluid van uw iPhone dalen tot een
Mijn Ethernet LAN werkt niet op mijn Acer Aspire 5500

Mijn Ethernet LAN werkt niet op mijn Acer Aspire 5500

Hoewel de meeste Acer Aspire 5500 gebruikers hun Aspire met Internet via een draadloos- of Wi-Fi verbinding verbinden kunnen, liever sommigen met behulp van een Ethernet LAN-kabel. Voor de meeste gebruikers verbinding maken met het Internet via een E
Mijn Sylvania LCD TV werkt niet met mijn PS3

Mijn Sylvania LCD TV werkt niet met mijn PS3

Alle Sylvania van LCD TV's geven u een HD-media-ervaring, en veel van hen omvatten een ingebouwde DVD-speler om te bekijken van de film zo handig mogelijk te maken. Zij omvatten ook een aantal opties voor verbinding voor andere apparaten, zoals Blu-r