Leren naaien: essentiële naaien Tools

Je hebt eindelijk besloten de sprong te wagen en leren om te naaien. Wat nu? Waar moet je beginnen? Wat moet u kopen? Hoe krijg je dat naaimachine te activeren?

Deze Naaien-serie is ontworpen voor beginners en voor degenen die graag een refresher dus, ook kunt u er op uw manier aan het creëren van uw eigen stof schatten. Als je eenmaal een voorproefje van hoe leuk kunnen naaien, zult u nooit terug bekijken.

"Naai"... laten we aan de slag!



De essentiële hulpmiddelen

Allereerst moet u een boodschappenlijstje en hoofd naar uw lokale winkel te halen een paar essentiële instrumenten om te beginnen maken. Je moet alleen een paar fundamentele dingen aan het hoofd eerste duik in deze wondere wereld van het naaien.

Wat die u nodig hebt

  • Scherpe paar naaien schaar te gebruiken alleen op stof
  • Naad ripper
  • Rechte spelden
  • Meetlint
  • Verscheidenheid pack van hand Naainaalden

Naaimachine Basics

Daarna omhoog, uw spannendste aankoop--de naaimachine!

Dit kan lijken als een dergelijk groot besluit. Immers, zijn u en deze machine gonna make moois samen voor de komende jaren. Hoe kies je uit al die opties op de planken? Welke machine is geschikt voor u?

U zult blij zijn te weten, er is geen noodzaak om te kopen een fancy schmancy machine. Een eenvoudige machine is echt alles wat die u nodig hebt. Als de machine die u kiest een rechte steek, een zig-zag steek en een omgekeerde stitch heeft, zullen u en uw machine kunnen besteden uren en uren prachtige projecten samen gelukkig te maken.

Zodra je thuis met je nieuwe vriend, trek die schoonheid uit de doos en besteden sommige kwaliteitstijd krijgen om elkaar te kennen.


Liquidatie van de klos

Nu, laten we uw machine te activeren zodat u kunt naai je eerste project.

Het eerste ding dat u zult moeten doen is wind een Klos met draad. Een Klos is een kleine doorzichtige plastic cilinder die opgenomen met uw machine worden moet. Plaats een spoel van draad op de spool-pin, veilig op zijn plaats en breng het einde van de draad via de draad gids en terug naar de klos winder.


Vervolgens brengen van het einde van de draad door het gat in de bovenkant van de klos en plaats de klos op de klos winder. Snap het op zijn plaats door te drukken aan de rechterkant, tegen de kleine metalen staaf.


Nu, zult u moeten vrijgeven van het handwiel. Dit zal de rest van de machine los terwijl u wind de klos. Alle machines zijn verschillend en dit bepaalde machine releases de handwiel wanneer u zetje op de inspringing op het wiel. U zult moeten controleren van de handleiding voor uw machine om te zien hoe laat het handwiel.


Dan komt het leuke deel--wikkelen de klos. Vasthouden aan het einde van de draad en druk op het voetpedaal voor de controle, zodat de draad zal wind rond de klos. Wanneer de klos vol is, knip de draad af, het klosje winder ontgrendelen door naar links te drukken, en verwijder de klos van het klosje winder.


Vervolgens laten we installeren de klos onder de plaat van de naald. Schuif de naald plaat open en de klos vervolgkeuzelijst in de klos shuttle. Zorg ervoor dat de draad is bewegend in een richting van de klok. Beveilig de draad door het runnen van het onder de gleuf in de klos shuttle.


Installeren van de naald

Je bent er bijna!

Daarna, zult u moeten installeren de naald. Alle machine naalden hebben een platte kant en een gebogen zijde. Wanneer u de naald installeert, de platte kant zal worden geconfronteerd met de achterkant van uw machine en de gebogen zijde naar u zal worden geconfronteerd.


De naald-klem door draaien in de richting van een tegen de klok in Los. Plaats de naald boven in de sleuf van de naald, voor zover het zal gaan en draai de naald klem door draaien in een richting van de klok.


Threading van de naald

Je bent nu klaar om de draad van uw naaimachine. Dit kan lijken een beetje intimiderend op het eerste, maar na een tijd, draadsnijden uw machine wordt tweede natuur. Alle machines draad een klein beetje anders zal, maar als je geluk hebt, uw nieuwe machine het threadmodel diagram afgedrukt op uw machine.


Als uw machine geen het diagram rechtstreeks op de computer, moet u de handleiding van uw machine handig houden totdat u weet hoe uw machine draad door hart.


Draad van een machine, starten door het plaatsen van de spoel van draad op de spool-pin en veilig op zijn plaats. Dan (1) lopen sommige draad uit en via de gids van de draad, (2) naar beneden door de gleuf aan de rechterkant, (3) rond de onderkant omhoog brengen door de gleuf aan de linkerzijde, en (4) de draad door het gat in de hendel nemen en naar beneden door de gleuf aan de haken boven de naald.


Haal de draad door de haken boven de naald.


Dan draad het einde via de naald vanaf de voorkant naar de achterkant.


Plaats de draad onder de voet presser en vasthouden aan het einde met uw linkerhand. Met uw rechterhand terecht de hand wiel één volledige omwenteling de naald gaat omlaag in het geval van de klos en weer uit.


Wanneer de naald terug uit de klos geval komt, wel de klos draad lus over de draad van de naald. Gebruik een pen of uw vinger te trekken van het einde van de klos wol uit de klos geval.



Houd op de klos draad trekken totdat het einde volledig uit het geval van de klos is en beide draden onder de voet presser zijn.


Schuif de plaat van de naald gesloten.


Yay! Je deed het! U en uw machine zijn nu klaar om te creëren wat prachtige projecten samen. Daarna omhoog, zult u leren hoe om te naaien de fundamentele steken op uw machine. Vervolgens zult u uw nieuwe vaardigheden oefenen door het maken van een leuke en kleurrijke eerste project met uw nieuwe naaimachine.


Mis niet de rest van de serie!

Gerelateerde Artikelen

Leren naaien: DIY zonnebril geval

Leren naaien: DIY zonnebril geval

Warmer weer is eindelijk onderweg, en je weet wat dat betekent: het is tijd om de buste van al uw leuke zonnebril! Als onderdeel van de voortdurende leren Sew -serie kun je je favoriete paar sunnies kras-vrij en beschermd door naaien samen een stijlv
Leren naaien: Hoe maak je zelfgemaakte zakjes

Leren naaien: Hoe maak je zelfgemaakte zakjes

Wil uw laden of kasten grote ruiken en de praktijk van uw naaien vaardigheden op hetzelfde moment? Als het achtste project in onze serie leren Sew pak deze lavendel gevulde zakken een grote punch als het gaat om ruimtes te vullen met een rustgevende
Leren naaien: DIY reisorganisator make-up

Leren naaien: DIY reisorganisator make-up

U kunt reizen in stijl, en houden uw penselen in tip-top vorm, met deze DIY Make-up organisator. Als u al na de leren Sew -serie, is dit een mooie manier om de praktijk van sommige van uw pas ontdekte vaardigheden. Maak een voor jezelf of een vriend
Leren naaien: basis naaimachine steken

Leren naaien: basis naaimachine steken

Nu dat je hebt onder de knie hoe draad van uw machine en vul een klosje, laten we naar het leuke deel van naaien - leren om te stikken. Vandaag, zult u leren om een rechte steek, naai bedruip steek, steek, zig-zag steek, omgekeerde stitch, hoe om te
Leren naaien: patronen & stoffen kiezen

Leren naaien: patronen & stoffen kiezen

Nu dat je ingesteld uw naaimachine en oefende verschillende steken hebt, bent je klaar te wagen in de stof winkel voor sommige stof en een patroon. Het is allemaal zo mooi, maar de keuzes kunnen worden enigszins overweldigend of u bent niet gewapend
Leren naaien: hoe ter gelegenheid van de stof voordat je knippen

Leren naaien: hoe ter gelegenheid van de stof voordat je knippen

Er zijn vele opties voor het gereedschap voor het markeren van uw fabric, en iedereen lijkt te hebben hun favoriet. Test hen uit op een klein stukje van de stof eerst om te zien welke één u liever en om ervoor te zorgen dat het merk later kan worden
Leren naaien: Hoe lees ik een patroon van naaien

Leren naaien: Hoe lees ik een patroon van naaien

Je hebt ingesteld uw naaimachine, beoefend uw steken gekozen uw stof en een patroonen overgedragen van alle merken van het patroon. Nu bent u klaar om uw kledingstuk te Lees de aanwijzingen van de patroon. Het lijkt alsof het zou eenvoudig te volg ge
Leren naaien: Hoe maak je een mousseline om te controleren voor pasvorm

Leren naaien: Hoe maak je een mousseline om te controleren voor pasvorm

Of u nu een ervaren naaister of een beginner, is het altijd een goed idee en goed de moeite waard om het maken van een mousseline voordat het naaien van een kledingstuk. Een mousseline is in wezen een praktijk kledingstuk gemaakt van een goedkope sto
Classificaties van naaien Tools

Classificaties van naaien Tools

Om te beginnen met naaien, die u moet weten van de tools vereist en de hulpmiddelen die voor u beschikbaar zijn. Naaien leveringen omvatten schaar, een strijkijzer, hulpprogramma's en naalden, op zijn minst te meten. Een initiële investering van dit
Hoe te leren naaien & kleermakerij thuis

Hoe te leren naaien & kleermakerij thuis

Naaien, met name de kleermakerij, is een ambacht die het best geleerd door een combinatie van academische studie en hands-on praktijk. Afstand trainingen bieden opties voor degenen die liever om te werken aan een set curriculum. Een student van de kl
Soorten naaien Tools & apparatuur

Soorten naaien Tools & apparatuur

Een goed uitgeruste naaien toolbox zal maken een eenvoudiger proces door ervoor te zorgen dat de meest noodzakelijke hulpmiddelen altijd bij uw vingertoppen worden te naaien. Er zijn een aantal verschillende instrumenten en stukken van apparatuur die
Hoe te leren naaien lessen

Hoe te leren naaien lessen

Naaien is de mogelijkheid om twee stukken stof samenwerken om een samenhangend geheel te enten. Een goed genaaid kledingstuk kan worden van een kunstwerk, evenals een praktische schild tegen de elementen. Onderwijsmensen te naaien kan helpen hen krij
Hoe te leren naaien & gesneden Punjabi past

Hoe te leren naaien & gesneden Punjabi past

De Punjabi pak, ook bekend als een salwar kameez, is vooral populair in Pakistan en Noord-India. Meestal gemaakt van katoen of zijde, is salwar kameez een comfortabele alternatief voor de meer formele sari. Het pak bestaat uit een salwar---een broek
List of naaien Tools

List of naaien Tools

Voltooi elke taak makkelijker door het hebben van de juiste hulpmiddelen en weten hoe goed om ze te gebruiken. Naaien, vooral, is een goed voorbeeld. Voordat u begint met een naai-project, of het is hand genaaid of machine gestikte, zo simpel zijn al