2004 chevy c4500 specs

2004 Chevy C4500 Specs

2004 Chevy C4500 Specs

Chevy van twee-wheel drive C serie vrachtwagens hebben het vervoeren van ladingen sinds 1960. Het 2004 model C4500 biedt verbeteringen ten opzichte van vorige modellen en een maximaal toegelaten gewicht rating (GVWR) van maximaal 17.500 kg met een ve
Herinnert eraan op 2004 Chevy Trailblazers

Herinnert eraan op 2004 Chevy Trailblazers

Wanneer de National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA) een recall problemen, waarschuwt de teruggeroepen voertuigfabrikant consumenten de noodzakelijke reparaties en wijzigingen. Alle werkzaamheden in het kader het rappel moet plaatsvinden
Problemen in de 2004 Chevy Impala

Problemen in de 2004 Chevy Impala

Het modeljaar 2004 Chevy Impala het onderwerp geweest van diverse herinnert eraan te wijten aan problemen met verschillende vitale systemen in het voertuig. Als u vermoedt dat uw Impala is onderdeel van om het even welk van deze herinnert eraan en he
Hoe vervang ik een 2004 Chevy Impala voorruit wasmachine pomp

Hoe vervang ik een 2004 Chevy Impala voorruit wasmachine pomp

General Motors begon de productie van de Chevrolet Impala in 1957. De 2004 Chevy Impala heeft een 3.8-liter motor die 240 pk kan trekken. Zoals bij de meeste voertuigen, het windscherm-wasmachine pomp pompen oplosmiddel via het systeem van de wasmach
Het wijzigen van een band op een 2004 Chevy Tahoe

Het wijzigen van een band op een 2004 Chevy Tahoe

Wanneer je merkt dat je met een lekke band tijdens het rijden uw 2004 Chevy Tahoe, is het belangrijk om meteen met het wijzigen van de band. De full-size SUV wordt geleverd met alle nodige tools voor het wijzigen van uw band zelf.Wat die u nodig hebt
2004 Chevy Express G3500 lading Van Specs

2004 Chevy Express G3500 lading Van Specs

De Express-bestelwagen, met inbegrip van de G3500, is de passagier en werk voertuig Chevrolet's. Het werd ontworpen om niet te verstrekken van de luxe faciliteiten maar voor het vervoer van personen en goederen in groot volume. Het 2004 model G3500 h
Het oplossen van problemen met de HVAC op een 2004 Chevy pick-up

Het oplossen van problemen met de HVAC op een 2004 Chevy pick-up

GM's 2004 Chevrolet Pickups waren beschikbaar met kachels, Verwarming en air conditioning combinaties en een dubbele automatische controle klimaatsysteem waarmee de afzonderlijke instellingen voor passagiers en bestuurder. Problemen met de systemen k
1989 Chevy Truck Specs

1989 Chevy Truck Specs

1989 Chevrolet C/K 1500 is beschikbaar in een verscheidenheid van trims, met inbegrip van een regelmatige en uitgebreide cab. Ieder heeft een 6 1/2-voet bed of een 8-voet bed. 1989 Chevy 1500 komt ook met een keur aan motoren, gas of diesel, en de op
1984 Chevy Van Specs

1984 Chevy Van Specs

Het busje van de Chevrolet 1984 was een lid van de derde generatie van het vennootschappelijk G-serie bestelwagens. Deze generatie begon met het model van 1971 en eindigde in 1995. Als een lid van deze generatie deelt de 1984 Van vele gemeenschappeli
Hoe vervang ik de antenne van de fabriek in een 2004 Chevy Silverado pick-up

Hoe vervang ik de antenne van de fabriek in een 2004 Chevy Silverado pick-up

Als u niet het gevoel dat de antenne van de fabriek op uw Chevy Silverado geeft u de gewenste kwaliteit, kunt u het vervangen met een aftermarket-model. Ter vervanging van de volledige antenne betekent meer dan alleen de mast zelf op de buitenkant va
Hoe installeer ik een hoofd eenheid voor een 2004 Chevy Aveo

Hoe installeer ik een hoofd eenheid voor een 2004 Chevy Aveo

Compacte hatchbacks en sedans zoals de Aveo hebben lang een deel van de Chevrolet's lineup. Variƫrend van de Vega hatchback van de jaren 1970 tot de Chevrolet Metro en Aveo van de 2000s, deze kleine stadsauto's maakten het manoeuvreren door het zware
Big Block Chevy 402 Specs

Big Block Chevy 402 Specs

Het grote blok van Chevy 402 is een Big Block Chevy (BBC) motor gemaakt in de jaren 1970. De Chevy 402 motor is nu voornamelijk gevonden in Amerikaanse muscle cars, zoals de Chevrolet Camaro en Monte Carlo, vrachtwagens en andere voertuigen groot gen
Hoe vervang ik de thermostaat op een 2004 Chevy Impala

Hoe vervang ik de thermostaat op een 2004 Chevy Impala

De thermostaat is een belangrijk, hoewel goedkoop, onderdeel van uw 2004 Impala dat vaak over het hoofd gezien wordt bij het onderhoud van het voertuig. De thermostaat reageert goed functioneert, kan leiden tot een aantal verschillende kwesties met u
How to Fix de Windshield Wiper-koppeling op een 2004 Chevy Silverado

How to Fix de Windshield Wiper-koppeling op een 2004 Chevy Silverado

De koppeling van de Ruitenwisser voorruit op een 2004 Chevrolet Silverado is onderdeel van de voorruit wisser module bevindt zich onder de lucht inlaat grill voor de voorruit. De koppeling is verbonden met de ruitenwisser motor arm met mechanische mi
Hoe Vervang de snelheidssensor in een 2004 Chevy Tahoe

Hoe Vervang de snelheidssensor in een 2004 Chevy Tahoe

De voertuig snelheidssensor in een Chevrolet Tahoe van 2004 is gelegen op de bovenste rechterkant van de transmissie huisvesting, net boven het gebied van pan. Deze sensor bepaalt de snelheid van het voertuig door het meten van de rotatie van de inte