40 pijlen ocarina of time

Hoe krijg ik een ijs-pijl in de "Ocarina of Time"

Hoe krijg ik een ijs-pijl in de "Ocarina of Time"

"The Legend of Zelda: Ocarina of Time" is de vijfde installatie van de Legend of Zelda-serie voor de Nintendo game system. In deze aflevering, moet Link opnieuw behoeden voor het Koninkrijk van Hyrule het kwaad Gannondorf. Tijdens zijn zoektocht
Hoe krijg ik een Bow & pijl in "The Legend of Zelda: Ocarina of Time"

Hoe krijg ik een Bow & pijl in "The Legend of Zelda: Ocarina of Time"

Terwijl een vijand met uw zwaard opvallend is de gemakkelijkste manier naar overwinning in "De legende van Zelda: Ocarina of Time", is er geen andere gevoel zoals het verslaan van een vijand met een goed geplaatste pijl. Keer op keer de boog zal
Hoe krijg ik de zilveren handschoenen in "Ocarina of Time"

Hoe krijg ik de zilveren handschoenen in "Ocarina of Time"

Het 1998 Nintendo 64 spel "Legende van Zelda: Ocarina of Time" taken wederom Link met redden Princess Zelda uit Ganondorf. Vertrouwde vijanden, wapens en omgevingen werden omgevormd tot de derde dimensie voor de eerste keer in dit duel. Moet u d
Hoe te spelen "Legend of Zelda: Ocarina of Time" op de Computer

Hoe te spelen "Legend of Zelda: Ocarina of Time" op de Computer

De Nintendo 64, ook wel aangeduid als de N64, was Nintendo's derde internationaal verkochte home video game systeem. Enkele bekende N64 games omvatten Super Smash Bros, 007: Goldeneye, Mario Party, Starfox en, de Legend of Zelda: Ocarina of Time. De
Hoe krijg ik een grotere portefeuille "The Legend of Zelda: Ocarina of Time"

Hoe krijg ik een grotere portefeuille "The Legend of Zelda: Ocarina of Time"

"The Legend of Zelda: Ocarina of Time" is een singleplayer role-playing game beschikbaar op de Nintendo 64 en de Nintendo 3DS. Wanneer je monsters verslaan, gooien stenen of gemaaid gras, er is een kans die zult u ontdekken roepies die u gebruik
Hoe krijg ik de Lens van de waarheid in Ocarina of Time

Hoe krijg ik de Lens van de waarheid in Ocarina of Time

"The Legend of Zelda: Ocarina of Time" heeft de held, Link, krijgen misleid door de kwade Ganondorf in hem toegang tot de "Heilige Realm" te nemen over de hele wereld. U moet uw Ocarina gebruiken om te reizen door de tijd om te spelen
Hoe vindt u elke fles in "The Legend of Zelda: Ocarina of Time"

Hoe vindt u elke fles in "The Legend of Zelda: Ocarina of Time"

Lege flessen zijn een van de meest waardevolle items in de Zelda games, zodat u kunt dragen drankjes, feeën en quest items. "Ocarina of Time" op de 3DS, Nintendo 64 of Virtual Console heeft een totaal van vier flessen beschikbaar, die waarvan er
Hoe krijg ik de dood berg spirituele steen in de "Ocarina of Time"

Hoe krijg ik de dood berg spirituele steen in de "Ocarina of Time"

"The Legend of Zelda: Ocarina of Time" werd uitgebracht in 1998 voor de Nintendo 64 en later voor de GameCube, Wii en 3DS. In "De legende van Zelda: Ocarina of Time" een Link's quests gaat zoeken naar de drie spirituele stenen: Kokiri
How to Defeat donkere Link in "The Legend of Zelda: Ocarina of Time"

How to Defeat donkere Link in "The Legend of Zelda: Ocarina of Time"

Alsof het Water tempel in "De legende van Zelda: Ocarina of Time" waren niet verontrustend genoeg! Één van de vijanden te wachten om u binnen te ontmoeten is donker koppeling, een zeer geduchte tegenstander die toevallig te kijken net als een be
Hoe doen de Jump-aanval in "The Legend of Zelda: Ocarina of Time"

Hoe doen de Jump-aanval in "The Legend of Zelda: Ocarina of Time"

In "De legende van Zelda: Ocarina of Time," moet Link gebruiken een verscheidenheid aan wapens en aanvallen te verslaan de monsters van Hyrule. Een van de meest effectieve stappen Link's is de aanval van de sprong. Om te doen een aanval van de s
How to Wake Up Talon in het kasteel op "The Legend of Zelda: Ocarina of Time"

How to Wake Up Talon in het kasteel op "The Legend of Zelda: Ocarina of Time"

Talon is de eigenaar van de Lon Lon Ranch in de video game "The legende van Zelda: Ocarina of Time," maar hij voortdurend verlaten van zijn jonge dochter Malon Dommelen is te kijken na hem. Helaas voor Talon hij graag in slaap vallen op ongelege
Hoe krijg ik een zinkende lokken "The Legend of Zelda: Ocarina of Time"

Hoe krijg ik een zinkende lokken "The Legend of Zelda: Ocarina of Time"

Ondanks dat een hoofdbestanddeel van bijna elke franchise in het RPG genre, heeft visserij nooit speelde een grote rol in "The Legend of Zelda" franchise. tot op heden, heeft het alleen opdagen in een handvol "Zelda" games. Als u het v
Hoe vind ik Saria in het verloren bos in "The Legend of Zelda: Ocarina of Time"?

Hoe vind ik Saria in het verloren bos in "The Legend of Zelda: Ocarina of Time"?

Het verloren bos in "Ocarina of Time" waarmaken hun naam, stuur Link terug naar Kokiri Forest, elke keer dat u een verkeerde afslag. Hoewel het bos een oefening in vallen en opstaan lijkt, kunt u het juiste pad naar Saria door te luisteren naar
Hoe je wakker de slapende man in het bos op "Zelda: Ocarina of Time?"

Hoe je wakker de slapende man in het bos op "Zelda: Ocarina of Time?"

"The Legend of Zelda: Ocarina of Time" oorspronkelijk kwam uit voor de Nintendo 64 en sindsdien is aangepast voor zowel de GameCube en Wii. In het spel, er zijn een paar tekens moet u wakker te slapen. Een van de slapers krijgt u een item dat la
How to Convert N64 naar GCM

How to Convert N64 naar GCM

A. GCM bestand is een digitaal beeld van een Nintendo GameCube-spel. Het wordt vaak gebruikt in samenwerking met een emulator om de ervaring van het spelen van de console op een ander medium, meestal een computer opnieuw. A. N64-bestand is een digita
Hoe te vangen een vis in "Twilight Princess"

Hoe te vangen een vis in "Twilight Princess"

Nintendo begon met de productie van "Legend of Zelda" spelen toen de originele Nintendo Entertainment System de markt raakte. De serie beschikt over ten minste 16 titels, waaronder "Ocarina of Time" en "De schaamlippen Mask"
Het gebruik van een George Foreman Roaster

Het gebruik van een George Foreman Roaster

Salton de George Foreman Lean Mean Contact roosteren Machine, is eenvoudig te bedienen. Het staat overtollige vet van vlees voor de afvoer in een lekbak onder het apparaat. U zal zitten kundig voor hele kippen of gebraad zonder opwarmen uw keuken, te
Hoe te ontgrendelen van tekens in "Super Smash Brothers Melee"

Hoe te ontgrendelen van tekens in "Super Smash Brothers Melee"

De tweede van haar serie, is "Super Smash Bros. Melee" misschien best bekend voor de verkoop van de meeste exemplaren van elke GameCube-titel op 7.09 miljoen stuks. Deze aflevering 14 van zijn 25 tekens beschikbaar het moment maakt u laad het sp
Hoe om te leren de Goron wiegeliedje in "The Legend of Zelda: de schaamlippen masker"

Hoe om te leren de Goron wiegeliedje in "The Legend of Zelda: de schaamlippen masker"

In "The Legend of Zelda: de schaamlippen masker," dat is het vervolg op "De legende van Zelda Ocarina of Time", Link krijgt de mogelijkheid om te zetten in talrijke wezens door de manier van betoverde maskers. Koppeling behoudt ook zij
Hoe te verwijderen oude reservekopieën van Time Machine

Hoe te verwijderen oude reservekopieën van Time Machine

Van e-mails en documenten naar afbeeldingen en video's is er een grote hoeveelheid gegevens die wij slaan op onze computers. Als u vaak uw Mac-computer gebruikt, opslaan u waarschijnlijk veel van uw werk op het. Veel mensen beschermen hun werk met be